Actuacions

01.12.22

CATALAN FOOD MARROC

Prodeca i la Delegació de Govern al Nord d'Àfrica organitza a Tetuan un esdeveniment Catalan Food adreçat a professionals i institucions de l'àrea de Tetuan.

01.12.22

CATALAN FOOD EUA

Prodeca i la Delegació de Govern als Estats Units organitza a Nova York un Taller de Menges de Nadal, dirigit per Ursula XVII. El Taller estarà adreçat a 30 professionals seleccionats de Nova York, entre els quals restaurants, distribuïdors i botigues especialitzades.

23.11.22

CATALAN FOOD OMAN

Prodeca, en col·laboració amb Desert Rose Diamond, organitza a Masqat (Oman) un esdeveniment Catalan Food adreçat a 50 professionals seleccionats del mercat d'Oman, entre els quals distribuïdors, restaurants i premsa.

21.11.22

eBUSINESS WITH SHANGHAI KINGFOODS CONDIMENT

Prodeca, a través de l'antena Prodeca Xina, organitza l'actuació eBusiness with Shanghai KingFoods Condiment que té com a objectiu presentar l'oferta de productes seleccionats a un dels pioners de l'alimentació internacional a Xina.

21.11.22

eBUSINESS WITH QINGTIAN MACRO IMPORT & EXPORT TRADE

Prodeca, a través de l'antena Prodeca Xina, organitza l'actuació eBusiness with Qingtian Macro Import & Export Trade Co., LTD que té com a objectiu presentar l'oferta de productes seleccionats a aquesta empresa d'importació i distribució d'alimentació i vins.

21.11.22

eBUSINESS WITH ANHUI HAOJIUSHIGUANG TRADING

Prodeca, a través de l'antenaProdeca Xina, organitza l'actuacióeBusiness with Anhui Haojiushiguang Tradingque té com a objectiu presentar l'oferta de productes seleccionats a aquesta empresa d'importació, amb base a Anhui, que compta amb una estratègia de venda multicanal.

14.11.22

eBUSINESS WITH IMPORTERS OF KAZAKHSTAN

PRODECA - Departament d'Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural organitza les trobades B2B online entre les empreses catalanes productores d'alimentació i begudes amb els importadors de Kazakhstan.

26.10.22

eBUSINESS WITH VINO-H (COREA DEL SUD)

Prodeca, a través de l'antena Prodeca Corea del Sud, organitza l'actuació eBusiness with VINO-H (Corea del Sud) que té com a objectiu presentar l'oferta de caves i escumosos d'empreses catalanes als caps de compra de la companyia.