PROMOCIÓ COMERCIAL PALACIO DE HIERRO

PERSONA DE CONTACTE

Per a més informació i aclariments, podeu posar-vos en contacte amb:

Rosalba Arrufat
Tel.: +34 675 78 32 96
rarrufat@gencat.cat

Sofía Elguero
sofiaelguero@gencat.cat

Des de PRODECA - Departament d'Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural, i la Delegació del Govern de Catalunya a Mèxic - Departament d'Exteriors, organitzem la promoció comercial en punt de venda a les botigues departamentals de Palacio de Hierro. L'objectiu és promocionar els productes catalans ja presents a Palacio de Hierro, donar l'oportunitat a noves empreses que encara no hi són presents i posicionar la marca Catalunya, on l'alimentació és cultura.

 

PALACIO DE HIERRO

És una de les tendes departamentals més importants a Mèxic, enfocada a un sector mitjà-alt amb distribució d'articles premium i de luxe. Actualment, tenen 21 botigues a Mèxic i una facturació anual (2020) de 114 milions d'euros per la qual cosa la col·loca com una de les principals botigues departamentals referents

Més informació www.elpalaciodehierro.com

 

ORGANITZACIÓ DE L'ACTUACIÓ I MODALITATS DE PARTICIPACIÓ

Durant el mes de juliol  es realitzarà el "Festival de Catalunya a Mèxic" sota la marca "Catalunya on l'alimentació és cultura"

Detallem a continuació les diferents modalitats de participació per a les empreses d'alimentació i begudes catalanes presents al mercat mexicà (no es contempla producte refrigerat ni congelat):

MODALITAT 1: Promoció en punt de venda corner Catalunya 1 al 15 de juliol

Promoció a 10 botigues de Palacio de Hierro (8 a ciutat de Mèxic, 1 a Puebla i 1 a Querétaro)

Qui pot participar:

  • Empreses catalanes que ja estan presents a Palacio de Hierro (entren directament dins la promoció corner Catalunya, no cal inscripció i no tindrà cost)
  • Empreses catalanes que treballin amb importadors/distribuïdors homologats per Palacio de Hierro. De les empreses que s'inscriguin, Palacio de Hierro farà la selecció de màxim 10 empreses que formaran part del corner Catalunya (Màxim 5 referències de producte/empresa). Les empreses seleccionades seran registrades a través del seu importador homologat de Palacio de Hierro i hauran d'enviar, juntament amb la inscripció, les fitxes tècniques de les referències que vulguin exposar,  l'importador/distribuïdor haurà de portar el producte a exposar a Palacio de Hierro)

Objectiu: Promoció i venda. Posicionar els productes catalans que ja estan en els lineals i oferir l'oportunitat a noves empreses que tenen interès en introduir els seus productes a Palacio de Hierro

MODALITAT 2 - Espai per Estand- degustació - 3 caps de setmana de juliol (dissabte i diumenge)

L'espai degustació serà a la terrassa exterior de la botiga Palacio de Hierro Polanco, els següents caps de setmana: 2 i 3 de juliol, 9 i 10 de juliol, 16 i 17 de juliol

Qui pot participar:

  • Empreses que treballin a Mèxic amb importadors/distribuïdors no homologats per Palacio de Hierro (l'importador/distribuïdor haurà de subministrar i posar el producte a l'estand). En aquest cas només es podrà fer promoció i degustació del producte
  • Empreses que treballin amb importadors homologats i vulguin fer tast del seu producte (l'importador/distribuïdor haurà de subministrar i posar el producte a l'estand) En aquest cas es podrà fer promoció, degustació i venda, sempre que el producte estigui donat d'alta a Palacio de Hierro. 

Objectiu: Promoció i degustació de productes. S'ofereix l'oportunitat de donar a provar els productes catalans a públic final. 

Suport exposició promoció:

Les empreses interessades hauran de fer-se càrrec de: producte a degustar, espai exposició i hostessa. L'espai exposició i hostessa ho facturà directament l'agència de Palacio de Hierro a l'empresa inscrita o en el seu cas al seu importador/distribuïdor

Espai exposició (2 prestatgeries 150x180cm en carret expositor) 1.280€ + IVA

Hostessa: 398€/dia

En el cas de les empreses que no treballin encara amb Palacio de Hierro i presentin els seus productes a través del corner Catalunya o de l'estand degustació, serà Palacio de Hierro qui decidirà al final de la promoció quins productes són del seu interès per negociar la incorporació a la seva cartera de productes  

Fotos exemple: corner PPV, carret expositor i lineals Palacio de Hierro Polanco

MODALITAT 3: Tast privat empreses - 7, 14 i 21 juliol

Concebut per a empreses, presents a Mèxic, que vulguin fer una presentació privada als seus clients o potencials compradors (Prodeca facilitarà la gestió d'assistència de mínim 5 compradors potencials que s'adeqüin al perfil sol·licitat per l'empresa)

Aforament total 20 persones/tast. Duració 2 hores. Donat que només tenim 3 sales disponibles s'assignaran per ordre de inscripció 

  • 7 juliol Tast al champaign room ubicat a Palacio de Hierro Perisur
  • 14 juliol Tast a la sala del restaurant Curcuma ubicat a Palacio de Hierro Santa Fe
  • 21 juliol Tast a la Terrassa Polanco

El tast pot ser d'una sola empresa, però hi ha l'opció que s'ajuntin diferents empreses en el mateix tast amb interessos comuns si és el cas.

 

IMPORTADORS/DISTRIBUÏDORS HOMOLOGATS PER PALACIO DE HIERRO

  1. Vomac

  2. Cesafer

  3. Pedro Domecq

  4. La Puerta del Sol

  5. La Negrita

  6. Quale Vinum

  7. Marinter

  8. Campari México

  9. Novelda

  10. Interamericana

  11. Proyecto vinicola de México GR, sa de cv

  12. Importadora PH

 

COST DE PARTICIPACIÓ

Promoció en punt de venda corner Catalunya   250€ + 21% IVA

Empreses catalanes que treballin amb importadors/distribuïdors homologats per Palacio de Hierro (màxim 5 referències)

Donat que Palacio de Hierro farà la selecció de 10 empreses, no es farà efectiu el pagament fins que es comuniqui a l'empresa que ha estat seleccionada

Espai per Estand- degustació

Empreses que treballin amb importadors/distribuïdors de Mèxic. Pagament directe a l'agència assignada per Palacio de Hierro

Tast privat 600€ + 21% IVA

Empreses que treballin amb importadors/distribuïdors de Mèxic

(per ordre d'arribada d'inscripcions) El tast pot ser d'una sola empresa, però hi ha l'opció que s'ajuntin diferents empreses en el mateix tast amb interessos comuns si és el cas 

Es facturarà una vegada tinguem la inscripció i per ordre d'arribada

Les empreses es poden apuntar a una o més modalitats, sempre i quan compleixin amb els requisits sol·licitats

 

TERMINI D'ADMISSIÓ DE SOL·LICITUDS I PAGAMENTS


Termini d'admissió d'inscripcions: 25 de maig de 2022.

Per la modalitat 1 i 2, les empreses hauran de:

Prodeca enviarà les fitxes tècniques a Palacio de Hierro per a revisió i ens confirmarà les empreses seleccionades

L'empresa es considerarà admesa una vegada tingui la confirmació per part de Prodeca que ha estat seleccionada per part de Palacio de Hierro

Per la modalitat 3,  les empreses hauran de fer únicament la inscripció. Posteriorment, es confirmarà quines han estat les empreses seleccionades i s'efectuarà el pagament.

Una vegada admesa, si l'empresa renuncia a la seva participació perdrà el 100% del que hagi abonat. L'organització es reserva el dret de valorar les raons presentades per l'empresa per anul·lar-ne la participació i retornar un percentatge de l'import abonat

L'organització es reserva el dret a realitzar una selecció d'empreses segons criteris d'adequació sectorial i idoneïtat del producte per aquesta actuació. En el cas que hi hagi una demanda d'espais superior als ofertats, s'aplicarà el criteri d'ordre d'arribada d'inscripcions 

 

INSCRIPCIONS obertes