08.09.22

Prodeca posa en contacte més de 60 productors agroalimentaris catalans amb compradors de grans superfícies de l’Estat

Aquest dijous 8 de setembre, des de Prodeca hem organitzat el 1r LOCAL BUYERS NETWORKING, un esdeveniment de negocis en què hem posat en contacte empreses productores d’aliments i begudes de Catalunya, tant ecològics com de proximitat, amb compradors de grans superfícies i distribuïdors catalans i de la resta de l’Estat.

La Llotja de Mar de Barcelona s'ha convertit en el punt de trobada de més de 120 reunions B2B amb les que més de 60 productors catalans i una vintena de compradors han pogut generar sinergies i noves oportunitats de negoci per potenciar les vendes de productes catalans de proximitat i ecològics.

El LOCAL BUYERS NETWORKING utilitza un format d’entrevistes ràpides que facilita la tasca comercial dels productors catalans i maximitza els resultats dels contactes amb els compradors i n’agilitza les relacions. L’actuació també ha reivindicat la proximitat geogràfica entre ambdues parts i focalitza la promoció comercial del producte de proximitat i ecològic en el mercat local.

La trobada ha finalitzat amb un aperitiu networking amb productes catalans en què els participants han pogut aprofundir de manera més distesa en els contactes obtinguts durant les reunions i que ha comptat amb la participació del director gerent de Prodeca, Ramon Sentmartí, que ha agraït als assistents la seva participació i ha destacat la importància del sector agroalimentari català.