Segueix l'actualitat del comerç internacional i del sector agroalimentari amb continguts de referència i d’elaboració pròpia.

Actualitat

06.08.21

Màrqueting per a arribar als Muslim millennial

El 60% de la població musulmana global té una mitjana d’edat per sota dels 30 anys. El 2030, el 29% de la població jove mundial (d’entre 15 i 29 anys) serà musulmana. Evidentment, aquests percentatges varien en funció del país, però el que és indiscutible és el pes significatiu i creixent dels joves entre aquest segment de població. Així, els millennial musulmans representen un poderós potencial de consum.

09.07.21

L’impacte digital al segment de consum halal

Javier Albarracín, de Barcelona Halal Services, escriu sobre l’ús massiu d’Internet per a promocionar i donar visibilitat a marques Muslim friendly adreçades al consumidor musulmà es troba en un creixement exponencial en diversos fronts. 

23.11.20

Tendències del consumidor musulmà a Europa

En els darrers anys la identitat (cultural i religiosa) està emergent com un factor important en determinades decisions de consum. En aquesta tendència cal contextualitzar el gran desenvolupament del segment Muslim friendly, tant a Europa com a nivell global.