Estratègies d'èxit

El sector agroalimentari català està constituït per un munt d’empreses que treballen per diferenciar-se i posicionar-se al mercat local i nacional amb productes de qualitat i estratègies innovadores. Des de Prodeca, exposem alguns casos d’èxit amb la finalitat que serveixin d’inspiració i motivació per a la nostra agroindústria. 

ORT BELL: Rosco Fruit, innovació en el sector de la fruita

L’empresa ORT BELL és un exemple d’innovació en el sector de la fruita gràcies a ROSCO FRUIT, elaborat amb poma de Lleida deshidratada banyada en xocolata. Es tracta d’un producte saludable concebut per a competir amb la brioxeria industrial. Aquesta visió s’ha impulsat amb una estratègia basada en l’assistència a fires internacionals i l’aposta per les cadenes de distribució i canal HORECA.

MIKSO: xips de verdures artesanes per innovar a la categoria dels snacks

Mikso elabora snacks vegetals d’alta qualitat. Els seus valors són la proximitat, innovació, qualitat i saludable. L’originalitat dels seus producte, elaborats de forma artesanal i amb un preu Premium però assequible, juntament amb un packaging diferenciat, l’han permès ser la marca de referència de snacks vegetals al mercat nacional i una potent expansió internacional.

LA GRANJA: Brioixeria Premium Ecològica

La Granja es diferencia en el mercat per la seva gamma de brioxeria ecològica en el segment Premium. L’elaboració acurada dels seus productes tradicionals i els més innovadors l’han permès consolidar-se en el mercat nacional i el reconeixement internacional. Així mateix, en els últims anys ha aconseguit fites com ara   duplicar la seva plantilla en els últims anys.

OLIBA GREEN BEER: la primera cervesa verda d’oliva del món

OLIBA Green Beer és reconeguda per ser la primera cervesa verda d’oliva del món. Amb un procés d’elaboració innovador i un concepte de marca lligat a la Dieta Mediterrània ha entrat amb força al mercat nacional i internacional de les cerveses. Ja és present a diversos països i està consolidant la seva estratègia d’acords per arribar a nous mercats.

GLASS CANNED WINE: El vi en llauna que conquereix el món

Glass Canned Wine ha innovat amb els seus vins en llauna del Penedès. Gràcies a aquesta nova dimensió en el packaging l’empresa ha aconseguit donar més polivalència al producte amb una estratègia que aposta 100% per la diferenciació de l’envàs, sent alhora reciclable i coherent amb el medi ambient. L’empresa ha obtingut diferents premis internacionals tant pel packaging com per la qualitat del vi i ha aconseguit una potent entrada al mercat nacional i internacional.

COSTA BRAVA MEDITERRANEAN FOODS: Grup carni de referència a nivell mundial

Costa Brava Mediterranean Foods és una marca de Grup Cañigueral, un hòlding d'empreses familiar molt dinàmic amb mig segle d'experiència en el desenvolupament d'aliments de qualitat. Es tracta d'una empresa orientada clarament a la innovació i especialitzada en sacrifici i especejament. La marca és un referent del sector carni a nivell mundial i comercialitza el 70% de la seva producció a més de 50 països.