Com penetrar al mercat xinès a través dels canals en línia – Sector alimentació

La Xina és el país on més productes es venen a través de market places i on el canal en línia està molt consolidat. En la formació exposarem les claus per entendre el mercat xinès, els canals més adequats i els requisits per accedir-hi.


DATA I HORA

  • 12 de maig de 2022
  • 10 h a 12 h
  • Formació en línia (Plataforma TEAMS)

PONENTS

  • Màrius Rossell – Director executiu de TRIOLOGI, agència especialitzada en ecommerce.
  • Judith Padrós – Experta en desenvolupament de negoci al mercat asiàtic a TRILOGI, agència especialitzada en ecommerce.

CONTINGUT

1. Entendre el mercat i els canals més adequats

  • Com és el consumidor al qual ens dirigim?  
  • Oportunitats comercials
  • Tendències i novetats en el sector alimentació
  • Cross-border vs domestic ecommerce
  • Barreres d’entrada al mercat (legal / operatiu)
  • Distribució amb Partners locals o propis

2. Les claus per accedir al mercat xinès

  • Planificació ¿Estem preparats?  
  • Per on començar?
  • Canals d’accés al mercat – offline i online
  • Com donar-te a conèixer (Marketing)
  • Com ho han fet altres. Casos d' èxit i fracàs

Inscripcions obertes fins l'11 de maig INSCRIPCIONS TANCADES