Fem promoció comercial exterior sota el paraigües de la marca Catalunya mitjançant la participació en fires internacionals, l’organització de trobades amb importadors i actuacions B2B i B2C. 

INTERNACIONALITZACIÓ

La internacionalització ja no és tant una decisió com una realitat inevitable. Són precisament les empreses internacionalitzades, amb presència a l'exterior, les que presenten majors taxes d'ocupació i una ocupació més qualificada i estable. Per aquest motiu, l’activitat de Prodeca se centra en oferir a l’empresa agroalimentària catalana l’oportunitat que suposa sortir a l’exterior i la necessitat en què s'ha convertit avui dia.   

  

 

ÚLTIMS DOCUMENTS DE CONEIXEMENT

bcorp

29.09.22

Presentació de la formació en línia “B Corp: empreses del sector de l’alimentació amb propòsit”

Presentació de la formació en línia  “B Corp: empreses del sector de l’alimentació amb propòsit”” on s’aporten dades rellevants sobre els beneficis i manera d'aconseguir l'acreditació B-Corp.

Presentació de la formació en línia  “Oportunitats de mercat per al sector de l’oli d’oliva a Alemanya”

15.07.22

Presentació de la formació en línia  “Oportunitats de mercat per al sector de l’oli d’oliva a Alemanya”

Presentació de la formació en línia  “Oportunitats de mercat per al sector de l’oli d’oliva a Alemanya” on s’aporten dades rellevants sobre aquest mercat, a quins canals hem d'anar i com trobar importadors, entre d'altres.

Negociació i fidelització del distribuïdor per a pimes del sector de l’alimentació

14.07.22

Presentació formació en línia “Processos de negociació efectiva amb la distribució”

Presentació de la formació en línia “Processos de negociació efectiva amb la distribució” duta a terme per Jordi Galve, director general de Optimum Ventas.