MD.NET

Mediterranean Diet - When Brand Meets People 

Web del projecte

 

Objectiu

El projecte MD.net qüestiona les oportunitats actualment desateses i no desenvolupades del concepte Dieta Mediterrània (MD). Treballa per aportar major valor als productes i empreses del sector agroalimentari a través de la marca i atributs de la Dieta Mediterrània. MD.net inclou institucions de referència del sector gastronòmic de 9 països de la conca mediterrània europea i afronta el repte d’actuar sobre el conjunt d’oportunitats al voltant de la promoció de la Dieta Mediterrània.

L'objectiu principal és explorar les oportunitats que ofereix la Dieta Mediterrània en relació al concepte promogut per la Convenció sobre la Dieta Mediterrània de la UNESCO, que combina valors tradicionals de Dieta Mediterrània amb valors i eines innovadores. El treball de Prodeca en el marc del projecte se centra fonamentalment en l’àmbit de la comunicació: criteris, relat i estratègia sobre com comuniquem més i millor la Dieta Mediterrània.

 

Durada

Febrer 2018 - Gener 2022

 

Pressupost total

3.727.330 €

 

Pressupost Prodeca

343.555 €

 

Socis

regione emilia-romagna Regione Emilia-Romagna Emília-Romanya
(Itàlia)
logo regione campania Regione Campania Campània
(Itàlia)
ualg Universidade do Algarve Algarve
(Portugal)
logo crete Regió de Creta  Creta
(Grècia)
rerasdd Javna Ustanov Rera S.D.  Jadranska Hrvatska
(Croàcia)
logo mostar Universitat de Mostar - Facultat d'Agricultura Bòsnia i Hercegovina
albanian Association of Albanian Municipalities  Albània
logo camara de sevilla Cámara de Comercio de Sevilla Andalusia
(Espanya)
einstitute E-zavod  Vzhodna
(Eslovènia)
logo caltanissetta Città di Caltanissetta Sicília
(Itàlia)
anet Troodos Development Company Xipre
logo fdmed Fundación Dieta Mediterránea Espanya
prodeca Prodeca Catalunya