MD.NET
Mediterranean Diet - When Brand Meets People
Objectiu
El projecte MD.net qüestiona les oportunitats actualment desateses i no desenvolupades del concepte Dieta Mediterrània (MD). Treballa per aportar major valor als productes i empreses del sector agroalimentari a través de la marca i atributs de la Dieta Mediterrània. MD.net inclou institucions de referència del sector gastronòmic de 9 països de la conca mediterrània europea i afronta el repte d’actuar sobre el conjunt d’oportunitats al voltant de la promoció de la Dieta Mediterrània.
L'objectiu principal és explorar les oportunitats que ofereix la Dieta Mediterrània en relació al concepte promogut per la Convenció sobre la Dieta Mediterrània de la UNESCO, que combina valors tradicionals de Dieta Mediterrània amb valors i eines innovadores. El treball de Prodeca en el marc del projecte se centra fonamentalment en l’àmbit de la comunicació: criteris, relat i estratègia sobre com comuniquem més i millor la Dieta Mediterrània.
Durada
Febrer 2018 - Gener 2022
Pressupost total
3.727.330 €
Pressupost Prodeca
343.555 €
Socis
![]() |
Regione Emilia-Romagna | Emília-Romanya (Itàlia) |
![]() |
Regione Campania | Campània (Itàlia) |
![]() |
Universidade do Algarve | Algarve (Portugal) |
![]() |
Regió de Creta | Creta (Grècia) |
![]() |
Javna Ustanov Rera S.D. | Jadranska Hrvatska (Croàcia) |
![]() |
Universitat de Mostar - Facultat d'Agricultura | Bòsnia i Hercegovina |
![]() |
Association of Albanian Municipalities | Albània |
![]() |
Cámara de Comercio de Sevilla | Andalusia (Espanya) |
![]() |
E-zavod | Vzhodna (Eslovènia) |
![]() |
Città di Caltanissetta | Sicília (Itàlia) |
![]() |
Troodos Development Company | Xipre |
![]() |
Fundación Dieta Mediterránea | Espanya |
![]() |
Prodeca | Catalunya |