SHOWROOM DEL VI CATALÀ

PERSONA DE CONTACTE:

Per a inscripció i/o qualsevol qüestió o aclariment respecte de la participació en aquesta fira, us podeu adreçar a:

Núria Hernández
nhernandezmurillo@gencat.cat
Telèfon: (+34) 93 552 48 20
(+34) 627 48 27 12

El Departament d'Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació, a través de Prodeca, organitza la participació d'empreses al SHOWROOM DEL VI CATALÀ, que se celebrarà del 18 al 20 d'octubre al recinte de la Fira de Barcelona, en el marc del Gastronomic Forum.

 

DESCRIPCIÓ DE L'ESDEVENIMENT

L'esdeveniment, dirigit a les empreses catalanes del sector del vi, té un enfocament comercial adreçat a professionals del sector (no està obert l'accés al públic general) i la finalitat és la de mantenir reunions i establir relacions de negoci amb prescriptors locals.

L'actuació va dirigida a facilitar el contacte amb els possibles compradors del sector Horeca, botigues especialitzades i gran distribució, principalment de Barcelona i zona metropolitana.

Per això, el Gastronomic Forum ofereix el marc complementari on podreu contactar amb els cuiners de prestigi, sumillers i professionals de la gastronomia que hi assistiran.

Els cellers podran fer exposició i tast de productes, presencialment i en format amb taules individuals.

 

UBICACIÓ I DATES

La ubicació serà dins el pavelló núm. 8 de la Fira de Barcelona-Montjuïc, en espai específic i senyalitzat dins el Gastronomic Forum.

  • Data de l'esdeveniment: del 18 al 20 d'octubre de 2021
  • Horari d'obertura al públic: de 10:00h a 19:00h
  • Data de muntatge: diumenge 17 d'octubre
  • Desmuntatge: a partir del 20 d'octubre, un cop finalitzat el Gastronomic Forum i segons indicacions de l'organització firal.

 

MOBILIARI I FUNCIONAMENT

Les empreses catalanes disposaran d'un espai fix per exposar els seus productes amb:

  • Taula-mostrador i cadires
  • Logotip o nom d'empresa
  • Cubell pel gel
  • Escopidora
  • Servei de copes i de gel

Les taules es consideren individuals, per a un celler o grup empresarial.

Si es dona el cas de que 2 empreses (com a màxim) necessiten participar conjuntament, s'ofereix una segona opció en la que la taula serà més llarga, amb ampliació de la superfície de l'estand.

Les empreses podran portar els seus desplegables per situar darrera el seu espai.

Es realitzarà un sorteig per assignar la ubicació dels cellers expositors.

 

COST I CONDICIONS DE PARTICIPACIÓ

  • Opció 1 - Espai individual: 700€ + 21% IVA = 847€
  • Opció 2 - Espai compartit entre dues empreses: 950€ + 21% IVA = 1.149,50€

Les empreses interessades en participar-hi hauran d'omplir el formulari d'inscripció i remetre'l a Prodeca juntament amb el pagament o el comprovant de pagament dels drets d'inscripció.

Les empreses que ocupin espai compartit, podran optar a fer el pagament unitari o proporcional per separat, però ambdues hauran d'emplenar la inscripció individualment, indicant en observacions amb quina altra empresa compartiran la taula.

Un grup empresarial també pot sol·licitar aquesta segona opció d'espai i també haurà d'inscriure els diferents cellers individualment per separat.

Seran admeses les empreses que compleixin amb el següent:

  1. Empreses catalanes elaboradores de vi, escumós o altres productes vinícoles catalans
  2. Empreses catalanes elaboradores de licors i altres begudes alcohòliques

No s'admetran productes vinícoles emparats per certificacions o elaboració fora de territori català. Tampoc no s'admetran empreses dedicades exclusivament al comerç de vins llevat que representin una empresa elaboradora: en aquest últim cas, el nom que constarà com a expositor serà el de l'empresa elaboradora.

S'acceptaran inscripcions d'empreses fins arribar al límit d'espai contractat en aquesta fira. El criteri d'acceptació d'empreses serà el general de Prodeca: per ordre d'arribada d'inscripcions.

Es realitzarà un sorteig per a assignar la ubicació de les empreses expositores en l'estand.

 

TERMINI D'ADMISSIÓ D'INSCRIPCIONS I PAGAMENT

  • Data límit d'admissió de sol·licituds: 11 de juny 2021

L'empresa es considerarà admesa una vegada hagi enviat la sol·licitud de participació, dintre del termini indicat, i hagi abonat l'import de participació.

S'acceptaran inscripcions d'empreses fins arribar al límit d'espai disponible. Cas que hi hagi una demanda d'espais superior a l'espai disponible, s'aplicarà el criteri d'ordre d'arribada de sol·licituds.

Prodeca es reserva el dret a realitzar una selecció d'empreses segons els criteris establerts en l'apartat Condicions de Participació de la present convocatòria.

Si l'empresa renuncia a la seva participació perdrà el 100% del que hagi abonat. Prodeca es reserva el dret de valorar les raons presentades per l'empresa per anul·lar-ne la participació i retornar un percentatge de l'import abonat.

En cas de que per algun motiu l'esdeveniment hagués de ser cancel·lat, Prodeca retornarà a les empreses els imports abonats en concepte d'inscripció, sense que l'empresa pugui reclamar cap import addicional.

 

TRANSPORT DE LES MOSTRES

Prodeca no es fa càrrec de l'organització del transport de les mostres d'exposició i la realització de l'esmentat servei correrà a compte de l'empresa expositora, la qual s'haurà de responsabilitzar també de la rebuda de les mostres al seu estand.

Més endavant, Prodeca enviarà un comunicat amb indicació de les normatives, circulacions i horari en el que es podrà fer lliurament i muntatge de l'estand.

 

INSCRIpcions tancades